'UNA CIUTAT BRILLANT'
Una coproducció de la companyia alGalliner i el Fresc 2025
dimecres 25 de juny, 21.30
TEATRE
Durada: 90 minuts
Preu: 30€
Espectacle en català
ESPECTACLE exclòs dels abonaments
Autor: Connor McPherson
Traducció: Joan Sellent
Direcció: Albert González
Intèrprets: Santi Ricart, Òscar Castellví, Diana Torné i Jan D. Casablancas
Escenografia: Mariona Ubía
Una coproducció de la companyia alGalliner i el Fresc 25 Festival d’Estiu de Sabadell.
COMPARTEIX AQUESTA PÀGINA
La companyia alGalliner porta a escena Una ciutat brillant, de l’autor irlandès contemporani Connor McPherson amb traducció de Joan Sellent. Es tracta de la primera coproducció en la història del Fresc, el Festival d’Estiu de Sabadell, on s’estrena el muntatge.
El text se situa a la consulta d’un psiquiatre que rep la visita d’un home de mitjana edat a qui se li ha mort recentment la dona. A través dels diferents personatges veurem com el passat sempre és una motxilla difícil de carregar i que les crisis existencials arriben a qualsevol època de la vida.
El muntatge segueix la línia dels darrers espectacles de la companyia alGalliner, escollint el teatre de text per a explicar històries que no deixen indiferent i remouen l’espectador.